forum.vnstele.com

Вітруальне навчальне середовище телекомунікацій - Форум підтримки
Сьогодні: 12 липня 2020, 19:19

Часовий пояс UTC + 2 годин [ DST ]




Створити нову тему Відповісти  [ 24 повідомлень ]  На сторінку 1, 2, 3  Далі
Автор Повідомлення
ПовідомленняДодано: 18 лютого 2011, 12:12 
Офлайн
Аватар користувача

З нами з: 18 лютого 2011, 12:04
Повідомлення: 1
я в 4-ій лабі не шарю як управлятися з екселем... ай нід хелп! :shock:


Догори
 Профіль  
 
ПовідомленняДодано: 18 лютого 2011, 12:59 
Офлайн
Адміністратор сайту

З нами з: 11 січня 2011, 15:00
Повідомлення: 181
Звідки: Львів
Rock Power написав:
я в 4-ій лабі не шарю як управлятися з екселем... ай нід хелп! :shock:

Користування Excell повинно суттєво зменшити обсяг технічної роботи при виконанні лабораторних робіт №1 - №3, а з №4 по №6 використання Excell зовсім не обов'язково, хіба що для побудови графіків функції, тобто вищевказана програма дає ширші можливості щодо оформлення і візуалізації графічних і табличних результатів.
Лабораторні роботи №7, 8, 9 взагалі не вимагають використання додаткового програмного забезпечення, хіба що калькулятор для визначення кількості еквівалентних точок комутації :)


Догори
 Профіль  
 
ПовідомленняДодано: 28 лютого 2011, 22:48 
Офлайн

З нами з: 10 лютого 2011, 20:08
Повідомлення: 1
Висновок: на лабораторній роботі ми ознайомилися з основними видами втрат комутаційної системи та параметрами якості обслуговування викликів КС. Переконалися що практичний розподіл поступлених викликів за певний проміжок часу описується розподілом Пуассона. Дослідили залежність зміни ймовірностей розподілу основних видів втрат від кількості вихідних ліній – з відповідного графіка ми бачимо що ці ймовірності прямують до 0 при великій кількості вихідних ліній – понад 85.

_________________
Німб – це звичайний електричний розряд між двома рогами!!!


Догори
 Профіль  
 
ПовідомленняДодано: 08 березня 2011, 15:09 
Офлайн
Аватар користувача

З нами з: 09 лютого 2011, 18:09
Повідомлення: 20
Звідки: Львів
Висновок: на даній лабораторній роботі ми ознайомились з видами втрат. Також підібрали проміжок кількості ліній, які відповідають ймовірності втрат на проміжку [0,001; 0,1] , тобто від 0,1 до 10%. Ми побачили що при збільшенні кількості ліній ймовірність втрат плавно спадає. Отже можна зробити висновок що для забезпечення малої ймовірності втрат потрібно збільшувати кількість ліній. Користуючись рис.2 я знайшов кількість ліній , при яких для заданої інтенсивності навантаження втрати за навантаженням будуть близькими до 1%. Це наближено 56 ліній.

_________________
EEEEE RoN@n 3 GPAHATO}0


Догори
 Профіль  
 
ПовідомленняДодано: 13 березня 2011, 12:46 
Офлайн

З нами з: 21 лютого 2011, 13:57
Повідомлення: 9
Висновок : на даній лабораторній роботі ми ознайомилися з основними параметрами якості обслуговування викликів , комутаційною системою з втратами і вивчили основні види втрат. У ході роботи ми мали змогу змінювати кількість ліній і спостерігати , як змінюються втрати по часу , викликах , навантаженню . Дослідивши дані зміни , для заданої інтенсивності навантаження втрати за навантаженням будуть близькими до 1 % , а кількість ліній , що здатна обслужити дане навантаження , рівна 47 . Побудувавши залежності кількості ліній від ймовірності втрат по часу , викликам , навантаженню , можна зробити висновки , що при зменшенні кількості ліній збільшується ймовірність втрат , що властиво для комутаційних систем даного типу .


Догори
 Профіль  
 
ПовідомленняДодано: 14 березня 2011, 21:51 
Офлайн

З нами з: 28 лютого 2011, 17:58
Повідомлення: 8
Висновок:В даній лабораторній роботі ми дослідили зміну кількості втрат (по часу, по викликах, по навантаженню) при різній кількості ліній. Число ліній змінювалось таким чином щоб забезпечити значення втрат 0,001…0,1. По отриманим результатам отримали графік розподілу ймовірностей втрат (по навантаженню) від кількості ліній. З нього встановили, що рівень втрат 1% досягається при наявності 96 ліній.


Догори
 Профіль  
 
ПовідомленняДодано: 14 березня 2011, 22:04 
Офлайн
Аватар користувача

З нами з: 10 лютого 2011, 00:49
Повідомлення: 9
Звідки: Наконечне 2
:D Висновки:
На лабораторній роботі було розглянуто обслуговування викликів комутаційною системою та види втрат. В результаті виконання програми OK_lab2.exe я отримала теоретичний розподіл Пуассона та згенерований розподіл потоку телефонних викликів – практичний розподіл за результатами моделювання. Практичний розподіл з певним відхиленням, але відповідає розподілу Пуассона. Я дослідила залежність ймовірності втрат від кількості ліній, змінюючи кількість ліній так, щоб ймовірність втрат змінювалася від 0,001 до 0,1, що відповідає кількості ліній від 128 до 48. Ця залежність відображена у таблиці та на рис. 2. Також з цього рисунку я визначила таку кількість ліній, при якій ймовірність втрат становить 1% - 96 ліній.

_________________
Nadya=)


Догори
 Профіль  
 
ПовідомленняДодано: 15 березня 2011, 01:00 
Офлайн
Аватар користувача

З нами з: 23 лютого 2011, 03:08
Повідомлення: 24
Звідки: Камянка-Бузька,Львів
На лабораторній роботі я розглянув обслуговування викликів комутаційною системою згенерованого потоку викликів. З отриманих результатів я помітив, що закон його розподілу близький до пуассонівського і тому математично наш розподіл можна описати формулою Пуассона. Також я дослідив види втрат та визначив їх значення при різній кількості ліній. Переконався, що, коли при Пуассонівському потоці втрати по часу, навантаженню і викликах рівні між собою. Найкраще значення ймовірності втрат (1%) можна отримати при кількості ліній v=99. Із зменшенням ліній ймовірність втрат зростає: при v=48 ймовірність втрат станвитиме 10%.

_________________
Volodya Rykhva thinks so....
Зображення


Догори
 Профіль  
 
ПовідомленняДодано: 01 квітня 2011, 23:53 
Офлайн

З нами з: 21 березня 2011, 23:51
Повідомлення: 1
Відповіді на контрольні питання.

1. Потік викликів – послідовність моментів надходження викликів.

2. До основних характеристик потоку викликів відносять: ведучу функцію потоку, параметр потоку і інтенсивність.

3. Одне годино-зайняття – це таке навантаження, яке може бути обслужене одним виходом протягом години при неперервному зайнятті цього виходу.

4. Під інтенсивністю навантаження розуміють навантаження за одиницю часу, як правило – за 1 год. За одиницю вимірювання інтенсивності навантаження прийнято Ерланг (Ерл)

5. Втрати – частина навантаження, що надходить, але не обслуговується через зайнятість обслуговуючих пристроїв.
Розрізняють явні і умовні втрати телефонного навантаження.

6. При обслуговуванні телефонних викликів з явними втратами виклик і зв’язане з ним навантаження у разі отримання відмови в негайному встановленні з’єднання повністю втрачається і більше на обслуговування не надходить.

7. При обслуговуванні з умовними втратами виклик, який надходить під час зайнятості з’єднувальних шляхів в комутаційній системі, не втрачається, а затримується лише момент початку його обслуговування.

8. Для оцінювання якості обслуговування телефонних викликів КС з явними втратами використовують один з трьох видів втрат :
• втрати за викликами;
• втрати за часом;
• втрати за навантаженням.

9. Розрізняють навантаження поступаюче, обслужене і втрачене.

10. Обслужене комутаційною системою за певний проміжок часу навантаження представляє суму часів зайняття всіх виходів комутаційної системи ,які обслуговують поступаючий на її вхід потік викликів за проміжок часу, який ми розглядаємо.

11. Година найбільшого навантаження (ГНН) – неперервні 60 хв. протягом доби, коли спостерігається максимальна інтенсивність телефонного навантаження.

12. Дисципліна обслуговування з явним втратами – дисципліна , при якій поступаючий на комутаційну систему виклик отримує відмову в обслуговуванні, залишай систему і надалі ніяк на неї не впливає.

13. Дисципліна з умовними втратами – дисципліна, при якій виклик, який поступає в систему в момент відсутності з’єднювальних ліній, не губиться, а обслуговується з очікуванням.

14. Дисципліна з комбінованими втратами - дисципліна, при якій частина викликів обслуговується з явними втратами, а частина – з умовними.


Догори
 Профіль  
 
ПовідомленняДодано: 12 квітня 2011, 00:24 
Офлайн

З нами з: 01 березня 2011, 09:52
Повідомлення: 7
На даній лабораторній роботі я ознайомилися з основними параметрами якості обслуговування викликів комутаційною з втратами. В ході виконання програми OK_lab2.exe я отримав теоретичний розподіл Пуассона та згенерований розподіл потоку телефонних викликів , а також згенерований розподіл тривалості викликів.З рисунку 1 видно ,що згенерований розподіл відповідає розподілу Пуассона з певною похибкою. На рисунку 2 ми бачимо розподіл імовірності втрат . з якого видно , що втрати за навантаженням будуть близькими до 1% при кількості ліній 70. Також змінюючи кількість ліній в ході даної роботи я спостерігав зміну рисунку 3 , на якому синя крива відображає часову діаграму інтенсивноті поступаючого навантаження , червона -обслуженого навантаження , а зелена -втраченого. На ньому при зменшенні кількості ліній і збереженні інших перемертів незмінними зростали всі види втрат , крива червоного кольору , що відображала обслужене навантаження випрямлялась і опускалась нижче по рисунку ,що свідчить про зменшення обслуженого навантаження , а зелена і сині криві зі зменшенням кількості ліній і хбільшенням кількості втрат ''піднімались'' вище по рисунку.


Приєднані файли:
Безымянный.JPG
Безымянный.JPG [ 183.13 Кб | Переглянуто 9424 разів ]
Догори
 Профіль  
 
Відображати повідомлення за:  Сортувати за  
Створити нову тему Відповісти  [ 24 повідомлень ]  На сторінку 1, 2, 3  Далі

Часовий пояс UTC + 2 годин [ DST ]


Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість


Ви не можете створювати нові теми у цьому форумі
Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі
Ви не можете редагувати ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете видаляти ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете додавати файли у цьому форумі

Знайти:
Вперед:  
cron
POWERED_BY
Український переклад © 2005-2010 Українська підтримка phpBB