Для допуску до цієї роботи я розміщую відповіді на контрольні питання,а також скріншот програми з даними мого варіанту.
1.Якими характеристиками описується якість обслуговування викликів комутаційною системою з очікуванням?
а)Імовірність очікування обслуговування-це означає що виклик який поступив одразу не обслужиться,а буде певна ймовірність того що він буде очікувати своєї черги(визначається за другою формулою Ерланга)
б)середній час очікування
в)середня довжина черги
г)умовна ймовірністью
2.Дати визначення другої формули Ерланга.
Ця формула визначає ймовірність очікування при обслуговуванні вмклику пучком v ліній на який надходить простий потік викликів з навантаженням Y Ерл .
3.Що означає кожен член, що входить у формулу.
де E(Y) – втрати повнодоступного пучка, що визначаються за першою формулою Ерланга,рещта описана вище.
4.Що можна визначити, користуючись другою формулою Ерланга.
Імовірність очікування обслуговування – це імовірність того, що виклик, який надійшов, не буде обслужений негайно, а очікуватиме початку обслуговування протягом певного часу.
5.Яким вимогам повинен відповідати потік викликів, щоб можна було використовувати формулу.
Він має бути прости
